Orlando, Florida
5 comments
Not resolved

In 2013 we purchased a sofa, love seat, dining room table and 6 chairs from #American Freight in Orlando FL.We purchased the 5 year warranty and were told it covered all types of damage.

LIE! In the store the chairs were wobbly. The salesman said their floors were not level. LIE!

We've had to tighten our chairs frequently and our floors are level! The springs are showing and the wood broke through the chair backs. The "leather" on the sofa has flaked off and the frame broke through the back and put a large hold in the wall. The frame on the back of the love seat is broken.

The wood isn't screwed or nailed into the cross frame, it just lays against it. We called the warranty company, answered many questions and after 15 or 20 minutes were told all the warranty covers is stains!!!! Really??? We called "Kevin" at American Freight to inquire further.

We were "disconnected".

We called back and he said he would get back to us.Still waiting...Do NOT buy from this company who deceives its customers and does not honor the warranty it sells.

Review about: American Freight Furniture Warranty.

I liked: Variety of funriture choice.

I didn't like: Customer service.

Review #715454 is a subjective opinion of a user.

1.4
Warranty
Style and Design
Customer service
Product or Service Quality
Price Affordability
Delivery Service
Value for money
Reliability
Staff
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Reason of Review / Monetary Loss Warranty issue / $1700
Preferred solution Full refund

Had an Experience with American Freight Furniture?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
#1087675

I was looking into purchasing a bunch of furniture but after reading the reviews and seeing the pics...forget that!

Anonymous
#1073515

Well, I guess I will not be going there for furniture!

Anonymous
#1063491

Same here in 2013 I purchased same furniture, sectionals and the frame has dry rotten and the sofa has no bottom,and has also caused some personal injuries to my daughter,and I am mad as he'll.I am on a quest the store is full of s#!t.

Anonymous
#1051763

Yes this company is terrible i purchase sofa myself i received it torn been calling kevin for the pass 2mo for thr claim that was submitted he told me several times he will call me back and hasn't yet this place might be inexpensive but the quality of items are cheap and they don't honor the warranty they just take your money dont buy from here you will regret.

Anonymous
#1049632

HELLO RED YOUR COMMENT DID THEY SERVICE OR REPLACE YOUR FURNITURE BCUZ I'M THINKING ABOUT BUYING FROM THEM ONLY IF THEY ARE LEJIT

You May Also Like

American Freight Furniture - Layaway scam American Freight Furniture "When you put furniture on layaway the store is supposed to store it so I was paying on furniture that was no longer being manufactured and wasn't in storage this..." Read more American Freight Furniture Delivery Service Review from Saint Charles, Missouri American Freight Furniture "Last sunday they delivered sofa n love seat to my address in ofallon. Today I found 5 open staple pin at my carpet. I have a 10 months old..." Read more American Freight Furniture - Review about Mattress from Mansfield, Ohio American Freight Furniture " have bought all of my items from the store from the past 10 years I go to use one of my warrantees they will not honor it. I have..." Read more American Freight Furniture - Review about Sofa from Winter Garden, Florida American Freight Furniture "This company is terrible i purchased a sofa and upon receive it was damage i filed a warranty claim wich should have only taken 30 days now approaching 2mo no..." Read more Steinhafels Wharehouse Steinhafels "We bought a dining room table. When the dining room table was delivered the delivery team could not have been more rushed to get me to sign off and let..." Read more Interstate National Dealer Services. Inc. does not honor their extended vehicle warranty contracts Interstate National Dealer Services "In Feb of this year I purchased a used 2008 BMW 550i. The dealership offered an extended warranty through Interstate National Dealer Services (INDS, Inc.), I opted for the Copper..." Read more Lazada Philippines - Damage item. Lazada Philippines "I ordered QF APPLE EARPHONE. THEN WHEN I RECEIVED THE MIC IS NOT WORKING AND THE VOLUME KEY IS BUSTED. I TRIED TO CONTACT CUSTOMER CARE OF LAZADA. "THE APPLICATION..." Read more Dhgate - Wrong color Dhgate " After ordering a jersey and receiving it, I discovered the color to be wrong and not as it was pictured, after contacting the seller and not reaching a conclusion,..." Read more